Додайте товари для порівняння
0

Пакет П/Е (46*75)

Артикул 18
В наявності
0.830 грн/шт.
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки

Наявність
Замовлення від 1000 шт.

Сьогодні існує безліч варіантів доставки товарів, але компанія Аквадевайс пропонує Вам найзручніші та найвигідніші серед них.

Аквадевайс - це мережа гуртових складів водного обладнання та аксесуарів і передусім ми працюємо для оптових клієнтів, орієнтуючись на їх потреби і критерії вибору логістичних щляхів. Ми намагаємось запропонувати декілька варіантів в залежності від регіону доставки та товару у замовленні.

Відправка Новою поштою завжди швидка та якісна, що стосується термінових та не великих відправлень, але вартість такої доставки дещо вища. Зазвичай ми відправляємо новою поштою у віддалені від обласних центрів райони, де немає відділень інших перевізників. Якщо клієнт бажає придбати оптом ящик кришок для бутлів або помпи для води в асортименті це зручний спосіб доставки, але нова пошта не приймає до відправлень полікарбонатні бутлі ємністю 19 літрів або будь яку тару в заводській упаковці у поліетиленових пакетах або термозбіжній плівці. За умовами Нової пошти, кожну пляшку потрібно упакувати в коробку задля безпечного транспортування, тому цей продукт доволі дорого буде відправляти з урахуванням додаткової упаковки.

Відправка товару Делівері - це правильний вибір коли стосується усього асортименту товару. Цей перевізник не висуває особливих умов для доставки полікарбонатних бутлів або тари пет ємністю 19 літрів, а навпаки має спеціальні тарифи для цього виду продукції. Якщо у Вашому місті є відділення Делівері, ви можете замовляти у нас полікарбонатні бутлі оптом і ми відправимо Вам їх за вигідним спеціальним тарифом. Єдина умова це замовлення упаковками, тож опт у даному випадку починається від 4 шт. 

Інші товари такі як помпи для води, кулерні кришки для 19 літрових бутлів також вигідно доставляти делівері, у порівнянні із новою поштою, але потрібно планувати замовлення враховуючи строки доставки, тут вони будуть дещо більшими ніж у нової пошти.

Адресна доставка найманим або власним транспортом АКВАДЕВАЙС цей спосіб доставки обирають ті клієнти, що цінують свій час та гроші. Приємно коли товар доставляють прямо на Ваш склад, коли не потрібно відправляти на пошту власні машини, знімати їх з маршруту, витрачати власний час на очікуванні у пункті видачі товару. Тим більше вартість такої доставки значно менша, а організацію візьме не себе відділ логістики компанії Аквадевайс.

Звичайно мінімальне замовлення повинно бути більшим ніж 1м3 по ящикам з кришками для бутлів 19 літрів, помпами для води та іншими товарами у коробках. Що стосується полікарбонатних бутлів для води, то їх потрібно замовити від 52 шт, що дорівнює приблизно 2 м3 за об’ємом. Але не можна привʼязуватись тільки до об’єму, є й інщі продукти які можуть мати велику вагу але менший об’єм, наприклад сіль таблетована, при цьому ми доставляємо її Вам на склад за вигідними тарифами. 

Кожен спосіб доставки має свої переваги, краще за все не обирати самостійно, а звернутись в інтернет магазин Аквадевайс і запитати поради у менеджерів.

Способи оплати

Ми пропонуємо тільки безготівковий спосіб оплати, на рахунок підприємства IBAN. Готівкового розрахунку або післяплати на пошті, ми не можемо Вам запропонувати, тому, що більшість наших клієнтів це компанії, а не кінцеві споживачі, яким необхідні видаткові накладні для оприбуткування.

При оформленні замовлення, ви повинні надати менеджеру Вашу електронну пошту, для відправки рахунку на оплату та подальшого обміну документами, видатковими, тощо. Також, за бажанням, ви можете отримувати рахунки і видаткові накладні у viber (від альфа імені AQUADEVICE) у вигляді текстового повідомлення з реквізитами та файлу документу у pdf форматі. Для цього Вам потрібно підписатись на VIBER PUBLIC ACCOUNT, наш менеджер обов'язково запропонує Вам це зробити, та відправить посилання для реєстрації. Все що потрібно зробити це виконати інструкції бота. Все відбувається в автоматичному режимі, тому менеджер ніколи не забуде відправити Вам рахунок або видаткову.

Краще обрати обидва способи комунікацій, тому що іноді немає доступу до пошти, тоді є альтернатива, документи можна знайти у VIBER.

Підписання документів та обмін оригіналами.

Заключаючи з нами договір на поставку товару, ми підписуємо його у сервісі ВЧАСНО, далі при створенні кожного окремого замовлення, усі рахунки, специфікації і видаткові накладні формуються автоматично і в залежності від обраного вами способу отримання оригіналів документів, вони відправляються:
1. У сервіс ВЧАСНО
2. З товаром
3. Ви можете відмовитись від отримання оригіналів.

Цей автоматизований процес також збільшує довіру і покращує позитивні враження від співпраці з нами. Найкращій спосіб отримувати документи у ВЧАСНО, там вони завжди підписані електронно цифровим підписом, який неможливо підробити і ви з легкістю можете ідентифікувати підписанта. Крім того вам не потрібно платити за зберігання документів в архіві, ви можете роздрукувати їх на папері або залишити на сервері ВЧАСНО. 

Ось декілька основних переваг які ви отримуєте при використанні ВЧАСНО:
1. Вам не потрібно ходити на пошту і відправляти або отримувати паперові документи.

2. Документи, що відправляються з товаром, проходять через декілька «рук», це комірники, водії, працівники складів, бухгалтерія, і тому часто ці документи губляться. ВЧАСНО виключає цей людський фактор.


3. Паперові документи важко проконтролювати, де вони знаходяться, в якій папці, чи підписані вони, чий підпис на документі та ін. Всі ці проблеми вирішить електронний сервіс ВЧАСНО.


4. Ви як одержувач документу, може безкоштовно користуватись сервісом, та мати доступ до архіву за умовами сервісу ВЧАСНО.

5. Швидко знаходити документи, за допомогою пошукових фільтрів. Буквально за декілька секунд ви знайдете необхідний документ або декілька документів за період.

Щоб навести лад у документах, потрібно багато зусиль, тож ми розуміємо наскільки це важливо для покупця, і візьмемо цей процес на себе.

Другий спосіб обміну оригіналами документів - це паперові документи, але їх відправка можлива тільки з товаром. Крім того паперові документи уповільнюють комунікації між нами та клієнтом, навантажують бухгалтерію, склад та затримують відвантаження.

Третій спосіб це відмова від оригіналів.

Це не означає, що ми не зберігаємо ці документи, вони відправляються Вам в електронному вигляді, вони завжди зберігаються у нас на сервері і Ви зможете їх запросити будь коли. Ми просто цінуємо свій час, тому якщо вони Вам не потрібні, немає сенсу зайвий раз витрачати папір та час на їх оформлення.

Вітаємо! Ми покращуємо сервіс та якість обслуговування клієнтів, що стосується гарантії та гарантійних талонів!

Коли ви купуєте у нас електричні помпи оптом, або будь який інший товар, на який має надаватись гарантія, до моменту його продажу кінцевому споживачу проходить певний час, тому виникає потреба надавати Вам гарантійні талони з відкритою датою гарантії, щоб їх дія розпочиналась коли клієнти придбають цей товар у Вас.

Дуже не зручно працювати з папірцями, тому Ми створили електронний гарантійний талон, який є унікальним та закріплений за кожним окремим продуктом відповідно до моделі.

Кожен продукт має свій гарантійний термін, він може змінюватись на протязі певного часу, тому друковані гарантійні талони не зручно використовувати, бо в них зазначені умови на момент друку. 

Тут ви можете переглянути як користуватись гарантійним талоном АКВАДЕВАЙС 

Все дуже просто, потрібно зробити лише три прості кроки:

Щоб надати гарантію, потрібно ОБРАТИ НАЛІПКУ ВІДПОВІДНО ДО МОДЕЛІ товару і виконати наступні дії:
- приклеїти гарантійну наліпку на коробку з товаром або безпосередньо на товар (у безпечному місці де немає контакту з водою);
- відсканувати QR код та перейти за посиланням;
- встановіть «галку» у полі активації гарантії та натисніть кнопку «відправити».

Після цього гарантія починає діяти!

Для того щоб звернутись за гарантією, Клієнту потрібно:
- відсканувати QR код та перейти за посиланням.
- Заповнити ПІБ, телефон, та описати поломку, або що не працює.
- Натиснути кнопку «Відправити»!

Ми зателефонуємо клієнту і вирішимо проблему.

Обовʼязково поясніть клієнту що QR гарантію потрібно зберігати, та покажіть як нею користуватись.

Про всяк випадок у талоні зазначені наші телефони, тож можна зателефонувати і задати питання.

Обов’язково потрібно активувати гарантію перед продажем, щоб на момент звернення гарантія вже була активована. Не активовані гарантійки не приймаються.

Коли Ви надсилаєте товар по гарантії, збережіть посилання на гарантійний талон, або сфотографуйте наліпку, щоб потім відстежити статус онлайн. Товар має прибути до нас разом з QR кодом.

Якщо гарантійний термін минув, гарантія автоматично припиняє дію, і перейшовши за посиланням по QR коду, клієнт побачить статус що гарантія закінчилась, та матиме можливість залишити відгуки.

Що це дає Вам?
- Ви не хвилюєтесь стосовно гарантії взагалі! Ваша задача тільки активувати її.
- Вам більше не потрібно заповнювати талони та контролювати термін дії.
- Клієнт може відстежувати статус ремонту, та бачити коли ремонт виконали і товар готовий до відправки.
- Зручно грати за правилами! коли все чесно: немає QR коду, або цифрового коду, значить немає гарантійного обслуговування.
- Наліпка не загубиться, можна приклеїти її на товар або на коробку.

Що це дає нам?
- У нас зʼявляється якісна статистика зі звернень. Це дозволить у майбутньому збільшувати гарантійний термін продуктів.
- При отриманні товару на ремонт, відсканувавши QR ми дізнаємось кому він належить і що в ньому не працює.
- Ми матимемо повну історію про товар, якщо він вже ремонтувався, що саме робили і коли.

Це дуже легко і зручно! Всього три кроки: 
1. Приклеїти; 
2. Відсканувати; 
3. Поставити галку та відправити форму!

Опція електронного гарантійного талону - це також Ваша конкурентна перевага на ряду з іншими продавцями електричних помп для води, кулерів та іншого обладнання для води. Електронний гарантійний талон, зміцнює довіру у покупця до постачальника!

Коли виникає необхідність повернути товар кінцевим споживачам, ми завжди керуємось відповідно до «Закону про захист прав споживачів» тож, Ви маєте право обміняти або повернути товар, який придбали у нас, протягом 14 днів після купівлі.

Обмін і повернення товару можуть бути проведені тільки один раз за умови, що товар належної якості, не був у вжитку, збережено всі комплектуючі, має відповідний товарний вигляд, властивості товару не були змінені, а упаковка не ушкоджена, крім того повинні бути в наявності всі документи на товар (гарантійний талон, фабричні ярлики, товарний чек, або видаткова накладна).

Що стосується повернення оптових замовлень, враховуючи умови, що зазначені у Вашому договорі поставки, ми керуємось чинним законодавством. 

Компанія Аквадевайс завжди залишається лояльною до клієнтів, тому будьте впевнені, ми вирішимо будь яке питання для подальшої співпраці.

Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору