Ми покращуємо сервіс та якість обслуговування клієнтів, що стосується гарантії та гарантійних талонів! Коли ви купуєте у нас електричні помпи оптом, або будь який інший товар, на який має надаватись гарантія, до моменту його продажу кінцевому споживачу проходить певний час, тому виникає потреба надавати Вам гарантійні талони з відкритою датою гарантії, щоб їх дія розпочиналась коли клієнти придбають цей товар у Вас.
Електронний гарантійний талон
Дуже не зручно працювати з папірцями, тому Ми створили електронний гарантійний талон, який є унікальним та закріплений за кожним окремим продуктом відповідно до моделі. Кожен продукт має свій гарантійний термін, він може змінюватись на протязі певного часу, тому друковані гарантійні талони не зручно використовувати, бо в них зазначені умови на момент друку.
Як користуватись гарантійним талоном
Все дуже просто, потрібно зробити лише три прості кроки:
- приклеїти гарантійну наліпку на коробку з товаром або безпосередньо на товар (у безпечному місці де немає контакту з водою);
- відсканувати QR код та перейти за посиланням;
- встановіть «галку» у полі активації гарантії та натисніть кнопку «відправити».
Після цього гарантія починає діяти!
Як звернутись за гарантією
Для того щоб звернутись за гарантією, Клієнту потрібно:
- відсканувати QR код та перейти за посиланням;
- заповнити ПІБ, телефон, та описати поломку, або що не працює;
- натиснути кнопку «Відправити»!
Ми зателефонуємо клієнту і вирішимо проблему. Обовʼязково поясніть клієнту що QR гарантію потрібно зберігати, та покажіть як нею користуватись. Про всяк випадок у талоні зазначені наші телефони, тож можна зателефонувати і задати питання.
Активація гарантії
Обов’язково потрібно активувати гарантію перед продажем, щоб на момент звернення гарантія вже була активована. Не активовані гарантійки не приймаються. Коли Ви надсилаєте товар по гарантії, збережіть посилання на гарантійний талон, або сфотографуйте наліпку, щоб потім відстежити статус онлайн. Товар має прибути до нас разом з QR кодом.
Гарантійний термін
Якщо гарантійний термін минув, гарантія автоматично припиняє дію, і перейшовши за посиланням по QR коду, клієнт побачить статус що гарантія закінчилась, та матиме можливість залишити відгуки.
Переваги для клієнтів
Що це дає Вам?
- Ви не хвилюєтесь стосовно гарантії взагалі! Ваша задача тільки активувати її.
- Вам більше не потрібно заповнювати талони та контролювати термін дії.
- Клієнт може відстежувати статус ремонту, та бачити коли ремонт виконали і товар готовий до відправки.
- Зручно грати за правилами! Коли все чесно: немає QR коду, або цифрового коду, значить немає гарантійного обслуговування.
- Наліпка не загубиться, можна приклеїти її на товар або на коробку.
Переваги для компанії
Що це дає нам?
- У нас зʼявляється якісна статистика зі звернень. Це дозволить у майбутньому збільшувати гарантійний термін продуктів.
- При отриманні товару на ремонт, відсканувавши QR ми дізнаємось кому він належить і що в ньому не працює.
- Ми матимемо повну історію про товар, якщо він вже ремонтувався, що саме робили і коли.
Підсумок
Це дуже легко і зручно! Всього три кроки:
- Приклеїти;
- Відсканувати;
- Поставити галку та відправити форму!
Опція електронного гарантійного талону - це також Ваша конкурентна перевага на ряду з іншими продавцями електричних помп для води, кулерів та іншого обладнання для води. Електронний гарантійний талон, зміцнює довіру у покупця до постачальника!